Sayfalar

3 Nisan 2013 Çarşamba

Şarkılarla Matematik

   10'arlı saymayı şarkı ile öğrettim yazmıştım.. Bununla ilgili sorular alınca kaynak tavsiye edeyim istedim. Zaten istiyordum bu kitabı paylaşmayı, yoğunluktan vakit ayıramıyorum ne yazık ki. Yazmak çok zor benim için pek bana göre değilmiş bloğu açınca anladım :) O yüzden elimden geldikçe bol foto paylaşıyorum anlaşılır olsun diye :) 
    Neyse öncelikle şu konuya değinmek istiyorum. Şarkı kitabı tanıtıyorum şarkıları yükleyebilirim elbette ancak kimsenin hakkına girmemek için bunu uygun görmüyorum.Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. 

    Kitabı kitap satın aldığım bir siteden bunlarda ilginizi çekebilir bölümünden öylesine almıştım. İyi ki de almışım . 10'ar saymayı duyunca hıı bu muymuş diyebilirsiniz ama çocukların ne kadar çabuk öğrendiklerini görünce hiç pişman olmayacaksınız. İşlemler , şekiller , kavramlar .. üzerine de şarkılar var. Kaynaklar arasına girmeli derim :)
Açıklama:
Matematik, öğrencilerin hep korkulu rüyasıdır. Bu kitapta ise matematiksel kavramlar, her bir konu için özel olarak bestelenmiş şarkılar ve oyunlarla ele alınmıştır. Böylece okul öncesi çocukların, sayı sayma, toplama ve çıkarma, temel geometrik kavramlar, zaman ve ölçme kavramları ve sınıflandırma gibi temel kavramları eğlenerek öğrenmesi hedeflenmiştir.
(Tanıtım Yazısından)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder