Sayfalar

22 Şubat 2013 Cuma

Grönland Yolculuğu

Pasaportlar çıktı yine :) Yolculuk Grönland ' a ..
Bunlarda Grönland evleri ; Önceden binalar amacına göre boyanırmış Örneğin; hastane sarı, balık fabr. Mavi, polis merkezleri siyah, dükkanlar kırmızı, postaneler yeşil .. Şimdiler de amacına göre boyanmıyor ama hala rengarenk evler .. Çocuklar da amacına göre boyadılar tuvalet rulolarını...
 Konuyla ilgili hazırladığım slaytı koyacaktım ama eklemeyi başaramadım . Bayrağı , insanları , coğrafi yeri, evleri , ne yer ne içerler, yaşayan hayvanlar ...gibi özellikleri olan bir slayt .. İsteyen olur ise yazsın , bir şekilde yollamaya çalışayım.





4 yorum:

  1. 23 Nisan haftasında kesinlikle yaptıracağım etkinlikler arasında tabi izniniz olursa öğretmenim -pasaport(bir de gerçek gibi ülke bayrakları:)) ve ülkelere gezi çok teşekkür ederim paylaşımınız için.Sizi yormazsam ben slaytınızı istiyorum.Sakıncası yoksa takip listeme alıyorum benide ziyaret ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. elbette izleyeyici olabilirsiniz öğretmenim ama ben daha çoook acemiyim keşfedemedim henüz takip etme listesi nasıl oluşur vs... gibi pek çok incelikleri

    YanıtlaSil
  3. Başarmışsın :) Kurcalayarak zamanla bulursun hepsini bizde faydalanmış oluruz :) Teşekkür ederim yorumuna, memnun olurum yaptırmana Rusya ve Çin ' e de gitti bizimkiler yolculuk listelerinde başka yerler de var , paylaşırım inş. onları da .. hotmail 'den falan atabilirim kuvvetle muhtemel, adresini bırakrsan , face ten de msj atabilirsin ya da ..

    YanıtlaSil
  4. ya bayıldım fikirlere rica etsem bana da gönderir misiniz slaytı?

    YanıtlaSil