Sayfalar

19 Aralık 2012 Çarşamba

Sebze Tohumları

Bugün sebze tohumlarını inceledik. Çocuklara da oldukça ilginç geldi .
Aktardan aldım tohumları . Ben de görmemiştim çoğu sebzenin tohumunu , bakarken soruyorum şu nasıl bu nasıl falan diye .. Aktar amca da bilmiyormuş ''Senelerdir satıyorum ama görmedim ki ben de '' dedi ..
Ne meraksız milletiz biz yaHu, kim uyuşturdu bizi böyle :S 
Biz elimizdeki şeylere bakmaz iken , adamlar gidip kara sineğin kanat çırpış sesinin hangi notaya karşılık geldiğini merak edip araştırıyor . Merakımızın her geçen gün katlanarak artması , bizi olduk olmadık her şeyi araştırmaya itmesi dileğiyle .. :)
Not : Kara sineğin kanat çırpış sesi FA notasına karşılık geliyormuş . Bana da Gül öğrencim söyledi :)

 '' Pırasa , soğan 'çay'dan mı oluyor ?''  :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder