Sayfalar

17 Aralık 2012 Pazartesi

Sayma , eşleştirme , gruplama , el göz koordinasyonu...

Sayma , eşleştirme , gruplama , el göz koordinasyonu ... yok yok yani bu güzel etkinlikte .
Zaten tüylü tel , boncuk bile çocuklar için yeterli  :)

İhtiyacımız olan tüylü teller ve boncuk. Tellere sayılarımızı yapıştırıyoruz. Başlamak için hazırız.
 Öncelikle boncukları renklerine göre gruplandırdılar.
 Sonra da telleri aldılar ellerine ve sayı kadar boncuğu başladılar dizmeye ..

 Son olarak da tüylerin renklerine göre boncukları dizdiler..

 bu site den esinlendim , göz atmak isteyen olursa ;)

3 yorum:

  1. Keyifli bir etkinlik olmus, hani derlerya Guldururken düşündüren cinsten :)) cocuklar tuylu tellere bayılıyorlar gercekten. Bloğunuzu yeni keşfettim, yaratıcı etkinlikleriniz oldukça fikir verici..bir meslektaşınız olarak sizi kutlarım. Su an bebegimi büyütüyorum izindeyim ama yaptıklarınızı incelerken biran önce goreve dönüp çocuklarımla etkinlikleri yapmaya heveslendim gercekten :)) Ankara'dan sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Sizin ki şuan daha özel, güzel bir durum bana da nasip olur inş. :) Böyle yorumlar aldıkça ne mutlu! Benim de hevesim artıyor. Tekrardan çok teşekkürler .

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok egitici bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil