Sayfalar

8 Mart 2013 Cuma

Biraz Oyun :)

Biraz zıplama .. Bu tuvalette ellerini yıkadıktan sonra kurulamak için peçeteleri verdiğim yöntem .. Uyarı aldım bununla ilgili , kayar düşerler dediler.. Bir kere düşenini görmedim :) Ama başka sebeplerden çook düştüler.. Bu şekilde hiç düşmeyecekleri anlamına gelmiyor elbette , neyse ki ben götürmüyorum artık tuvalete . Sadece fazla mı korumacıyız neyiz ya da ben çocuğum olduğunda mı anlayacağım birilerinin dediği gibi bilmiyorum :)  Kaldırıyoruz çocuklarda almaya çalışıyor zıplayarak , çok keyifli .. Aslında sandalyeye biri çıkacak diğeri zıplayarak elinden alacaktı ilk düşündüğümde , heyecanla zıplayanlar düşürebilirler arkadaşlarını diye ben kaldırdım . Tedbir mi aldım eleştirdiğim noktaya mı geldim bilemedim :) Bu hafta kendilerine oynatacağım bakalım sonuç ne olacak :)
Biraz d çuval yarışı ..  Vah vah :S Küçük geldi çuvallar sanki :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder