Sayfalar

10 Şubat 2013 Pazar

Nişan Çiçekleri :)

  Sevgili Günce , uzun oldu sanki ara ancak hayırlı bir iş içindi :) 
Nişan falan mevzuları .. 6 senenin sonunda ilk adımı attık . Biraz özel , güzel olsun , e biraz da renklensin mekan diye düşündüm ve kışın ortasında çiçek yapmaya karar verdim. Yalnız asla altından kalkamayacağımı anlayınca da İsmek teki öğrencilerime rica ettim , kırmadılar beni, hatta çok heveslendiler :) Fikir olur diye ekliyorum ..



 Çiçeğin ayrıntılı yapımı için tıklayın
 Grafon kağıdı ve tüylü teller gerekli olan , demetler de yeşil saten kurdela ile birleştirildi ,top gibi demetler , minik cam bardaklara da oturtulunca çok sevimli oldular .. :) 



Birkaç hafta son saatlerini benim için feda eden öğrencilerime çok teşekkürler , ellerine , emeklerine sağlık , değdi .. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder