Sayfalar

16 Aralık 2012 Pazar

Bahar


Bu güzelin adı Bahar :) 
Bahar'ın enteresan bir tarzı var. Örneğin beslenmesini bitiremediğinde bana bakıp 'yemiceem' diye çığlık atıyor. Etkinlik sırasında ' yapmıcaam' diye çığlık atıyor. Ama bunu göz göze gelince yapıyor :) 
Boya kalemlerinde bikaç rengi eksik, yanındaki arkadaşından boyalarını alıp ''seninle paylaşıcam'' diyor :)Ağzında meyve suyu ile yanıma geliyor ayakta içme oturarak iç deyince, hop olduğu yere ayaklarını uzatıp orada içiyor ..
Genelde beni çok güldürüyor.
En ilginç özelliğine gelince , etkinliklere geçişler de diyorum ki 'çocuklar herkes bana bir sandalye getirsin '' . Bahar da alıyor 3 sandalyeyi sürüye sürüye getiriyor . Düşüyor kendi de onlarla sürünüyor. Ben gülüyorum, o hiç bozmadan devam ediyor :)) Hem de her seferinde .. 
Nevi şahsına münhasır deyim yerindeyse :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder